Oj oj oj vad tiden går.......

Hmmmmm, inte acceptabelt att det får gå en så här läng tid mellan gångerna. Men men har man haft en så trevlig sommar som jag haft så har man lite annat att tänka på.... En kort sammanfattning den bästa sommaren på länge....Tillbringat mycket tid med min älskling...

Nu har sommaren gått och nu är man tillbaka på jobbet och egentligen ska man väll vara pigg och allert efter semestern men jag är då raka motsatsen till det. Vet inte om det kankse har blivit lite för mycket sangria under sommaren eller rent ut sagt alldeles för lite :)

Nu är min älskling här och hans underbara lilla Linus, en riktigt gullig kille....Alltid lika mysigt :)

Ska försöka bättre mig med skrivandet nu då men det är inte första gången som jag skriver det...

Nu ska jag mysa med älsklingen ;)

Natti Natti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0