Vilken dag!!!

Känner mig inte på topp humör idag, tror nästan att jag håller på och bli sjuk. Hängig och allmänt utmattad....Lillskruttan hade lite feber så man vet ju vad man har framför sig...Blir alltid dålig om barnen blir sjuk, det slår aldrig fel. Bara till att hålla tummarna att man håller sig på benen, ska ju bli en myspys helg till helgen... Har inte tid att vara sjuk nu och defenitivt inte råd.. Att allt måste styras av pengar, varför varför ??? Hatar Hatar..

Nä, nu får man ta o rycka upp sig det här funkar ju inte. Vad blir bättre av att bara ligga i soffan och tycka synd om sig själv ??? Jo, inte ett jävla skit... Men ett litet försvar till mig själv. Alla har dåliga dagar, inte bara jag....

Nu ska jag börja tömma kroppen på energi tjuvar, en efter en.... Ska bli skönt när jag lyckas med det och bara koncentrera mig på en sak i taget... Vet då iaf en som skulle bli lycklig om jag lyckas klättra nu :))

Saknar Saknar hjärtat så mycket .... Snart så :) Ett måste


Något att tänka på, ska jag försöka med iaf:


Carpe diem - Fånga dagen men bör snarare tolkas ta vara på dagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0