Hej igen :)

ok ok jag vet....Taskig uppdatering men jag förlåter mig själv för det.... Har liksom haft annat för mig, har inte riktigt hunnit med. Dålig ursäkt säger ni nu men det är faktiskt sant. Jo, Helena har annat att göra oxå en bara sitta vid datorn. Kunde ni inte tro va :)

kort sammanfattning:
Har haft den bästa helgen någonsin på ett bra tag iaf. Synd bara att den gick alldeles för fort. Men så är det väll alltid när man har kul, tyvärr :( Var på bra humör när jag kom hem igår efter ett så trevligt sällskap, god mat, god dryck mm :) Så kan man inte annat än stråla :)

Men sen är man tillbaka till vardagen. Gick skapligt på jobbet men sen braka helvetet lös. Minstingen har då ett jäkla humör, förstår att hon mår dåligt efter seperationen med deras pappa men hon har inte sagt så mycket om det. Fast ikväll då kom allt tror jag, vilka påhopp och frågor man fått stå ut med. Men bara till att bita ihop och hoppas att allt löser sig till slut. Har fått höra det några ggr av en viss person så bara till att hoppas på att han har rätt i det. Börjar nästan tro att det är som han säger iaf :)  

Tog med flickorna på en långpromenad sedan somnade Hanna på en gång när vi kom hem, kanske ska köra det varje kväll för husfridens skull :) Nu ska man bara försöka få den äldsta i säng oxå så man kan få sitt vardagliga godnatt samtal :) 



"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken." :) 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0