Hujedamej !!!!!

Ligger & lyssnar på en dotter som har fått världens hosta, har pågått i 3 veckors tid här hemma nu...Först lillskruttan sedan mig själv i 2 veckor och nu stor stumpan. Hur drygt är inte det på en skala 1-10......

Varit en tröttsam dag på jobbet idag men har gått bra. Börjar bli vana med att jobba kort med personal, tyvärr. Säger då bara att dagens vård. Hur ska det gå när en annan blir gammal??? Blir väll en spruta i arslet och nedknuffad i en grop...Usch vad hemskt det lät men man kan ju börja fundera hur det ska bli????

Nä, om man skulle ta och försöka sova lite så man orkar med de här skiften som är kvar. Hatar att jobba helg så tråkigt....
Men när man väl kommer dit så brukar det gå. Jobbar med min bästaste Carola imorgon och då brukar det inte bli tråkigt :)

Om exakt 1 vecka sitter Lola & jag ute på östersjön vid den här tidpunkten och jag vet precis vad vi gör nu....Står i baren och sveper några minttu och är så lagomt rund under fötterna :) Ska bli riktigt roligt, ser fram emot det nu. Kan ju inte säga att vi hatar att åka till Åland...Där trivs vi och vid det här laget är vi ju ganska igenkända så det är riktigt skoj när personalen känner igen oss :) Vi är dom nya Rut, hahahaha.....


Natti Natti och sov gott allihopa .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0