Livet leker :)

Vilken härlig dag :) Jag bara går o njuter, just nu leker livet :)

Har man gjort idag då - åkte och hälsade på Ninni och pratade lite skit över en massa koppar kaffe. Sedan blev det att handla och inte kläder denna gång. Nu ljög jag, blev lite till Hanna och skor oxå :) Men en jäkla massa mat, fy fan vad det kostar att fylla på allt..... Sedan har vi bara varit. Små plockat lite hemma och har till och med försökt mig på att grilla. Men det blev inte lika lyckat som de senaste gångerna man har ätit det. Beror nog på att det inte har varit jag som har stått för grillningen då :) Men vi åt och var lika glada för det....

Hur härligt som helst när värmen är här, tjejerna har varit ute hela kvällen. Fick nästan dra in dom för att göra kväller, skönt att de inte bara suttit inne vid datorn. Utan Fanny satt ute med den :) Säger bara dagens barn. Men de är värld allt och inte mer :)

Nä, nu ska jag försöka komma i säng i tid och längta efter min stora stora kärlek :)

Natti Natti på er alla och imorgon njuter vi av ännu en härlig solig dag :)  Lovar.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0