Saknaden är stor

Äntligen helg brukar det heta men här är det inte helg. Jobbar em idag och fm imorgon, jag vet vad jag ska göra iaf och sjuk är man på köpet. Blir roligt det här :( Varit mycket denna vecka, begravning för faster i onsdags och mammas urnsättning igår :( Trodde inte jag skulle fixa gårdagen men det gick skapligt, tungt men skönt på samma gång. Nu är du där du ska vara mamma och nu kan du äntligen få ro .......Har fortfarande svårt att förstå att jag är föräldralös i en så pass ung ålder, ska inte vara så här. Varför??????

Mycket som kretsar i mitt liv nu och ibland vet jag varken ut eller in... Om vi ändå kunde få klart med mammas hus och alla saker så det blir ett avslut på de problemen. Svårt när man e tre stycken som har olika åsikter om en del saker men efter allt vi har varit med om så kan jag bara säga att vi har då lyckats bra med det mesta jag o mina bröder. Älskar er av hela mitt hjärta, mina favvo killar :) Syskon ska man vara rädd om, vi har bara varann nu....

Saknaden är stor och jag hoppas mor & far att ni vet hur mycket jag älskar er och kommer alltid göra det....Vet att ni är med mig hela tiden .....




Alltid !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0