Varför går tiden så fort när man har som roligast????

Min önskan just nu är att dra tillbaka tiden till fredag och att man hade en jobbarledig helg.....

Men om man ska vara lite positiv nu så har jag haft en väldigt bra helg ändå ;) en kort sammanfattnig så har det varit mycket trevligt, mysigt, en hel del humor och minnen som en viss person aldrig kommer glömma :)) hahahahaha!!!! I stort sett, den bästa helgen på länge fast man har jobbat. hur skulle den då inte vara om man hade varit ledig. Hmmmm, jag vet :))

Är fruktansvärt tacksam för att jag har så underbara bröder med familj som alltid ställer upp på mig och vill mitt bästa.....Kanske ska börja lyssna på dom nu och gå efter mitt hjärta och försöka släppa allt som varit och börja mitt nya liv...När ska jag lära mig att inte vara så jäkla misstänksam och leva efter vad jag verkligen tycker o känner och inte tänka så mycket på alla andra...Känner att jag börjar kunna släppa taget mer o mer och slappna av och det kan jag tacka T för som har infört mycket fin energi i mitt liv :))

 

Blir ingen lång novell ikväll. Mina ögon är inte som dom ska, Känns väldigt konstigt och får en konstig dimmsyn som kommer och går. Men bara till att bita ihop och tacka gud för att jag kunde göra en laseroperation överhuvudtaget :) 

En person som jag alltid litat på och som e min vän har jag börjat få väldigt konstiga vibbar och en väldigt mysko känsla för, men som jag inte kan beskriva riktigt...Förstår inte vad som händer och vad baktanken med allt är ??????? Väldigt svårt för en annan att veta hur man ska hantera vissa saker men..... Kanske ska sluta med att alltid skriva men förresten :) Har hört att det inte är så uppskattande att göra det men :) Det e ju så kul...Älskar det ordet. Hahahahaha

Nä, nu är det jobbigt. Dags för ögondroppar och hoppas på att det känns bättre imorgon.

Vill bara tillägga att jag har fått en suverän hjälp med att sätta upp persienn i köket så nu är det bara att vrida upp volymknappen och av med kläderna och dansa naken på bordet :) hahaha, dålig idé, tror inte att bordet håller men....:) Ska jag göra ett försök, tror fan det :)) Bäst att skynda sig .......

Kramar till er från mig <3

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0