Ingen rast ingen ro....

Vilken hektisk dag... Jobbat, fixat tårta, Maria hälsade på, fixat mat, hjälpt barnen med läxor, diskat, lite osämja om en lånebok, städat upp lite efter mitt lilla vilddjur S, nattat Hanna och nu sitter jag här. Har jag glömt nått ???? Nä, jag tror inte det... En helt vanlig dag för fröken Modig.

Älsklingen är och slår klackarna i taket på Wallmans salonger i Stockholm, hoppas han har kul men det har han säkert. Ska ta med Maria på en sväng till Stockholm när allt lugnat sig lite. Behöver både hon och jag. Kommer inte ihåg när vi var ut tillsammans och slog runt. Måste vara över 1 år, Det är på tiden nu iaf. Riktigt längtar efter en svängom med henne :)

Imorgon kör jag ett fm pass sedan är man ledig i en dag, härliga fredag... Då blir det till att åka och snagga sig lite. Behöver en rejäl omgång nu :)

Vill skänka en tanke till min mormor som inte mår så bra... Älskar dig mommo och du är världens bästa mormor. Alltid varit och kommer alltid vara det för mig.


Mormor!

Du utstrålar värme
och kärlek till mig.
Och ditt leende det hjälper
själ för att hitta den rätta vägen.

Du har hjälpt mig mycket
genom glädje och viss sorg.
Dina armar har aldrig misslyckats
när jag ringer på din hjälp.
Du måste veta att jag älskar dig
mormor. Puss o Kram


Funderar starkt på att hoppa i säng och krypa ned med mina goa flickor.
Japp, det ska jag. Sov gott allihopa. Natti Natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0