Torsdag !!!

Idag har man varit iväg och inhandlat lite Halloween kläder till barnen, mina små jävulsungar :) Oj oj oj, vad de kan ta betalt för nått de använder 1 gång per år.... Men bra blev det till slut.

Fick en liten smärre chock i morse när Hanna skulle till fritids och det var -8 grader ute. Då började det snurra rejält. Hanna vad ska du ha för kläder ??? Letade o letade och fick konstatera att hon hade inga kläder som passade vädret ute.... Så det var bara att inhandla en jacka och skor så nu borde hon klara sig ett tag.

Men när ska man kunna handla vinterkläder till sig själv då, finns inte på världskartan att man kommer få tillfälle till det.... Har lovat mig själv att jag ska ha riktiga kläder i vinter så bara försöka unna sig det då...

Kanske ska tala om att älsklingen kom hem välbehållen och ligger här bredvid i soffan nu... Tur för han det :))

Nej nej, nu är det bara till att hoppa i säng. Telefon kontakt med läkaren kl 08,20, hujedamej.... Sedan får jag ta och städa lite innan jag ska åka och snagga av mig håret.... Kanske ska chocka hjärtat när han kommer imorgonkväll... Vad ska han säga då ???? :)

Nepp... Natti Natti alla glada



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0