Mys i allra högsta grad :)

Började dagen med det gamla vanliga, jobb 07,00-15,30. Gått bra på jobbet idag med mycket skratt och det är väll härligt. Har ett mycket betungande jobb men vissa dagar känns det verkligen att man är guld värd. Att komma in till en boende på morgonen och den säger "Tack för att du finns" Då känner man att man gör ett bra jobb :)

Hämtade lillskruttan efter jobbet och vidare hem. Slängde oss på soffan ett tag innan vi satt igång med läxorna. Stor tjejen kom hem efter ett wii pass hos en kompis. Läxorna gick fort, de är ju så duktiga i skolan. En stolt mamma som skriver nu.... Lyckades övertala stortjejen om att vi inte skulle försöka oss på ugnspannkaka idag. Blev snabbmiddag istället, pyttipanna och ägg. Inte stor förtjusta i det någon av oss men vi åt med god min :)

Nu sitter vi och har myskväll med en helskojig film "Hajar som Hajar" :) Skämmer bort tjejerna lite ikväll, chips en onsdag hmmmmm....... Men men är det mys så är det..... Älskar dom så mycket <3

Film, chips, underbara barn, helstädat vardagsrum med tända ljus och tulpaner på bordet. Låter som en lyckad kväll tycker jag. Helnöjd rent ut sagt. Älskar den här tiden när det börjar närma sig våren, det blir ljusare och en hel del slantar blir lagd på tulpaner. Det är viktigt den här tiden för mig. De är ju så fina.

Saknar min Egon så ska försöka skaffa en ny när jag får tid till det, han fullbordade ju mitt akvarium :)

Nu ska jag fortsätta titta på filmen och sedan är det natti natti, upp tidigt igen men bara två dagar kvar nu sedan är det helg och älsklingen kommer på fredag. Härligt härligt ;)

Ha en trevlig fortsatt kväll mina vänner

Kram Kram

Kärleken är som en duva, håller man den för hårt kvävs den, håller man den för löst flyger den bort.

Det ligger nog någonting i det ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0