Oj oj oj oj oj !!!!!!!!!!!!!

Har faktiskt kommit underfund med att jag måste då ha världens bästa pojkvän... Med så mycket han står ut med när det gäller mig är det inte många som skulle klara av. Då tänker jag mest på gårdagen som slutade med att det mesta av mina kläder hamnade i soppåsar... Kan inte förstå att det ska vara så himla svårt att känna sig lite ok ändå???? Nä, när den här ålandshelgen är över då blir det till att köra stenhårt.... Nu jäklar ska det bli ordning på denna kropp så gott det går i allafall :))

Ja, det stämmer. Ni läste rätt, dags för en cinderella tripp igen och det ska bli så skoj :)
12 glada personer ska göra båten osäker för 23 h och då menar jag det verkligen. Kommer nog bli något att minnas resten av livet detta.

Här sitter jag och känner ingen stress alls. Ska bara iväg till valbo och se om man hittar nått att ha på sig eftersom mina kläder ligger där dom egentligen inte ska ligga. Fast först duscha, hänga tvätt, ladda en ny maskin, äta... Ja, exakt ingen stress alls....

Hörs snart igen, jag lovar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0