Överlevde ännu en gång :)

Ja man överlevde ännu en gång... Känns lika varje gång man kommit hem från en ålandstripp. Men nu när det värsta har lagt sig så är det bortglömt och man kan lika gärna göra en till :)) Har varit en mycket givande resa med mycket skratt, trevligt folk och starka känslor. Har märkt att jag har starkare känslor för min pojkvän än jag trodde från början... De blir bara starkare o starkare och det är mycket bra ;)

Få se längre fram om det blir en till sån här resa med samma glada gäng, det har jag inget emot :))

Har inte tid att skriva nå mera, solsidan börjar och det kan man inte missa.. Så jäkla bra och det bästa av allt älsklingen sitter och väntar på att få massera mig. Det är det bästa han vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0