Wohooooo !!!!

Haft en riktig jäkla skitdag på jobbet idag... började dagen kl 06,30 att biljäkeln inte startade , konstigt... Inte alls, var -30 grader ute. Är det verkligen normalt? Men tur som man har så kom min vän och hämtade upp mig o lillskruttan, tack o lov för det. Sedan en massa energitjuvar på jobbet. Men men jag överlevde det oxå.

Fast nu till den största händelsen idag, ja kan bara säga en sak. Håll i er nu - Helena lyckades med en ugnspannkaka.... Yes Yes Yes :) Hur härligt var inte det, njuter för fullt. Barnen blev lika chockade som jag men mätt o belåten blev de .....

Nu är tvätten hängd och resten fixar min underbara pojkvän i helgen ;) Hahahaha !!!! Ibland är det ju så kul att retas :)

Nä, nu är det natti natti. Upp till en ny arbetsdag och sedan är det gos gos som står på schemat. Längtar till jag får mysa i soffan och få lite värme.

Det jag längtar mest efter är en lugn och stillsam helg som det inte är några måsten alls. Inga krav att man måste hälsa på nån, inga krav på någonting. Att få sova tills jag vaknar, få äta när jag vill osv. Länge sedan som man kopplade av på riktigt och då menar jag på RIKTIGT, det känns verkligen i mig nu.

Alla nerver sitter utanpå kroppen och trött, inga krafter alls. Hatar att inte vara på alerten, har alltid haft mycket krafter och ork. Pysslat och fart överallt, nu orkar jag inget. Är glad att jag orkar gå på skithuset.....Hoppas det vänder snart, LÄNGTAR......

"Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på"

Natti Natti.... Puss o kram o nyp i .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0